مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 11:002020-06-01سياسي

حل مشکلات جامعه با استفاده از توان دانشگاهی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: باید ساختاری در دانشگاه ها فراهم کنیم که مشکلات مردم و استان را به وسیله آن حل کنیم.

- سورنا ستاری، امروز دوشنبه 12 خرداد در مراسم افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه صنعتی بیرجند اظهار کرد: این دانشگاه به این بلوغ رسیده که بهترین مکان را برای مرکز نوآوری اختصاص دهد و از این بابت بسیار خرسندم.

وی با بیان اینکه باید ساختاری در دانشگاه ها فراهم کنیم تا مشکلات مردم و استان را حل کنیم، افزود: ما با پول این مردم درس خوانده ایم تا مشکلاتشان را رفع کنیم که این مسئله با یک اکوسیستم و همکاری صندوق های پژوهش و فناوری و دانشگاه ها میسر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون علمی و فناوری رییس جمهور اظهار کرد: وظیفه ما در دانشگاه ها این است که زمینه را فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند از نوآوری و ایده های خود استفاده کنند.

ستاری یادآور شد: به دانشگاه صنعتی در زمینه توسعه زیرساخت ها و پرداخت تسهیلات کمک کنیم.

سید حجت هاشمی، رییس دانشگاه صنعتی بیرجند نیز در این مراسم اظهار کرد: راه اندازی مرکز نوآوری این دانشگاه در سفر گذشته معاون علمی و فناوری رییس جمهور مصوب شد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا 200 میلیون تومان از ما حمایت کردند تا این مرکز نوآوری در 600 متر مربع امروز به بهره برداری برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات جامعه با استفاده از توان دانشگاهی

حل مشکلات جامعه با استفاده از توان دانشگاهی