مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-01اقتصادي

پیشرفت بارانداز ریلی آستارا توسط جمهوری آذربایجان مطلوب نیست


استاندار گیلان با اشاره به اینکه اجرای پروژه بارانداز ریلی آستارا - آستارا توسط جمهوری آذربایجان انجام می شود، گفت: متاسفانه این پروژه پیشرفت قابل قبولی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ارسلان زارع ظهر دو شنبه در جریان بازدید از پل ریلی و پل ترانزیتی جدید در دست احداث بین المللی آستارا – آستارا، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آستارا از شهرستان های مهم استان گیلان بوده که به لحاظ کارکردها، از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار ممتازی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این شهرستان شرایط مساعد اقتصادی دارد، گفت: آستارا می تواند موجبات توسعه اقتصادی منطقه را فراهم کند.

استاندار گیلان افزود: در همین راستا جمهوری اسلامی ایران زیر ساخت های توسعه اقتصادی خود با کشور همسایه جمهوری آذربایجان را در آستارا با هدف افزایش مبادلات تجاری و اقتصادی فراهم کرده است.

زارع با تأکید بر اینکه پروژه مشترک بین دو کشور در حال اجرا است و از اهمیت بسیاری برای دو کشور برخوردار است، تصریح کرد: بارانداز ریلی و احداث پل اتومبیل رو در نقطه صفر مرزی دو کشور در حال احداث است.

وی با اشاره به اهمیت منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا برای استان گیلان، بیان کرد: در کنار راه آهن آستارا – رشت و اتصال کریدور شمال – جنوب نقش ویژه ای ایفا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت بارانداز ریلی آستارا توسط جمهوری آذربایجان مطلوب نیست

پیشرفت بارانداز ریلی آستارا توسط جمهوری آذربایجان مطلوب نیست