مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-01بين الملل

نتانیاهو همه را از نقشه های طرح الحاق بی خبر گذاشته است


با وجودی که تنها یک ماه به آغاز روند الحاق بخش هایی از کرانه باختری زمان باقی مانده است اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان این نقشه ها را فاش نکرده است و کسی از آنها مطلع نیست.

- با وجودی که تنها یک ماه به آغاز روند الحاق بخش هایی از کرانه باختری زمان باقی مانده است اما نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان این نقشه ها را فاش نکرده است و کسی از آنها مطلع نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، تنها یک ماه به موعد اعلام شده برای آغاز روند الحاق غور اردن و مناطقی دیگر از کرانه باختری مانده است اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنان نقشه های طرح الحاق را پنهان می کند تا جایی که گابی اشکنازی، وزیر خارجه این رژیم هم از این نقشه ها خبر ندارد.

تنها یک عده بسیار کم یعنی تیم ترسیم نقشه ها که یاریو لوین، رییس کنست و رونین پرتز، مدیر اجرایی نتانیاهو هم به این تیم پیوسته اند به همراه دولت آمریکا از نقشه های ترسیم مرزها و اعمال حاکمیت رژیم صهیونیستی خبر دارند.

طبق اعلام پایگاه خبری والا، بنی گانتس، رییس ائتلاف آبی - سفید و شریک نتانیاهو در دولت ائتلافی قصد دارد پیش از آغاز روند الحاق در ماه ژوییه نماینده ای را به نیابت از خود در تیم ترسیم نقشه ها تعیین کند و نتانیاهو هم اعلام کرده، در پایان کار، نقشه ها را برای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو همه را از نقشه های طرح الحاق بی خبر گذاشته است

نتانیاهو همه را از نقشه های طرح الحاق بی خبر گذاشته است