مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-01سياسي

آیا بودجه شهرداری مشهد تغییر می کند؟


با پیگیری های انجام شده خوشبختانه شهرداری تاکنون لایحه ای در زمینه تغییر بودجه شهرداری به ما ارائه نداده است.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با پیگیری های انجام شده خوشبختانه شهرداری تاکنون لایحه ای در زمینه تغییر بودجه شهرداری به ما ارائه نداده است.

محمدرضا حیدری امروز، 12 خرداد در حاشیه نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد و در جمع خبرنگاران، در خصوص تغییر بودجه 99 شهرداری، اظهار کرد: شهرداری معتقد است با استفاده از ظرفیت های فعلی و پیگیری هایی که در سطح ملی انجام می شود، مانند طلب های ما از دستگاه ‍ های دولتی، تهاتر بدهی ها و سپردن اوراق خزانه می توان کمبود بودجه را حل کرد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: اگر سازمان برنامه و بودجه و دولت در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد، شهرداری معتقد است برای بودجه مشکلی نخواهد داشت لذا تا نهایی شدن این موارد فعلا تصمیمی گرفته نشده است.

حیدری تاکید کرد: عزم مدیریت شهری بر این است که ما حتی با گرفتن تسهیلات و اعتبارات سعی کنیم که پروژه های عمرانی را به اتمام برسانیم و توقفی در این پروژه ها نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه توقف پروژه ها و انجام آن در زمان های دیگر تورم زاست ، ادامه داد: توقف پروژه ها بر روی اشتغال و بیکاری شهر اثر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بودجه شهرداری مشهد تغییر می کند؟

آیا بودجه شهرداری مشهد تغییر می کند؟