مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:402020-06-01اقتصادي

صدور 3 مجوز ایجاد اقامتگاه بوم گردی در لرستان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از صدور 3 مجوز ایجاد اقامتگاه بوم گردی با حجم سرمایه گذاری 233 میلیارد و 900 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امین قاسمی امروز دوشنبه در سخنانی از صدور 3 مجوز اقامتگاه بوم گردی جدید در استان لرستان خبر داد و اظهار داشت: به منظور توسعه صنعت گردشگری در استان مجوز 2 واحد اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه خانجان و دره اناران خرم آباد و یک مجوز در روستای چشمه برقی شهرستان سلسله صادر شده است.

وی حجم سرمایه گذاری در این اقامتگاه های بومگردی را بیش از 233 میلیارد و 900 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: زیر بنای هر واحد نیز بطور به طور متوسط 500 متر مربع خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: در حال حاضر 26 اقامتگاه بوم گردی در لرستان دایر است که امیدواریم با صدور این 3 مجوز پایه گذار اشتغالزایی پایداری در این مسیر باشیم.

قاسمی با اشاره به ضرورت توسعه امکانات رفاهی و تفریحی در جاذبه های گردشگری استان، توسعه مراکز بوم گردی را اقدامی شاخص در افزایش میزان رضایت گردشگران دانست و تاکید کرد: توسعه تأسیسات رفاهی و تفریحی ضمن اینکه می تواند موجب معرفی نقاط و جذب گردشگر شود تأثیری مستقیم بر وضعیت اشتغالزایی محل دارد و حداقل هر واحد اشتغال 10 جوان را فراهم می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 3 مجوز ایجاد اقامتگاه بوم گردی در لرستان

صدور 3 مجوز ایجاد اقامتگاه بوم گردی در لرستان