مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:252020-06-01اجتماعي

3600 دانش آموز چالدران از آموزشهای مجازی بهره مند شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: 3600 نفر از دانش آموزان این شهرستان، از طریق های مجازی به فراگیری علوم پرداختند.

- اصغر فراهانی امروز 12خرداد‍ در جلسه کمیسیون آموزش چالدران که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: از 8494 نوآموز و دانش آموز شهرستان حدود 3600 نفر از طریق شبکه های مجازی و مابقی با توزیع بسته های آموزشی توسط آموزش و پرورش شهرستان آموزش دیده اند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری غیر حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور اعلام کرد: شیوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری خواهد بود که در این خصوص مسئولین دانشگاه آزاد بایستی تمهیدات بهداشتی لازم را اتخاذ کنند و در این خصوص بازدیدهای منظم از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ایام امتحانات صورت می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران ضمن تشکر از اقدامات شبانه روزی اعضای ستاد مبارزه با کرونا، افزود: امتحانات دانشجویان و دانش اموزان باید با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حوزه های امتحانی برگزار شود.

فراهانی با اشاره به دایر شدن برخی کلاسها در این شهرستان، افزود: حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست و آنها در صورت لزوم تنها برای رفع اشکال و مرور درس های خود که به صورت اینترنتی در این 4 ماه فرا گرفته اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3600 دانش آموز چالدران از آموزشهای مجازی بهره مند شدند

3600 دانش آموز چالدران از آموزشهای مجازی بهره مند شدند