مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 09:102020-06-01اقتصادي

300 میلیارد تومان برای انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه اختصاص یافت


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دستور رییس جمهور برای اختصاص منابع مالی مورد نیاز اتمام پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه گفت: رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا 300 میلیارد تومان برای انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه تخصیص یابد.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دستور رییس جمهور برای اختصاص منابع مالی مورد نیاز اتمام پروژه انتقال آب به دریاچه ارومیه گفت: رییس جمهور به سازمان برنامه و بودجه دستور داد تا 300 میلیارد تومان برای انتقال آب از رودخانه زاب به دریاچه ارومیه تخصیص یابد.

محمدمهدی شهریاری امروز دوشنبه 12 خرداد در جمع خبرنگاران گفت: طرح انتقال آب از رودخانه زاب به حوضه دریاچه ارومیه از سال 83 با هدف مهار و انتقال آب مرزی، سالانه به میزان 623 میلیون مترمکعب شروع شده و در حال حاضر یکی از پروژه های مهم احیای دریاچه ارومیه است.

وی با بیان اینکه این طرح تا قبل از استفاده از منابع تسهیلات صندوق توسعه ملی تا اواسط سال 93 از 10 درصد پیشرفت برخوردار بود، افزود: در حال حاضر پیشرفت این طرح 82 درصد است.

شهریاری سد خاکی کانی سیب، تونل انتقال آب، کانال انتقال آب از خروجی تونل اصلی به سما دریاچه ارومیه و بند انحرافی بادین آباد را چهار جزء اصلی این طرح بزرگ انتقال آب از رودخانه زاب برشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 میلیارد تومان برای انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه اختصاص یافت

300 میلیارد تومان برای انتقال آب از زاب به دریاچه ارومیه اختصاص یافت