مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:552020-06-01حوادث

دود آتش سوزی مزارع، جاده های خوزستان را هم گرفته است


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به انتشار دود ناشی از آتش زدن کاه و کلش مزارع در جاده ها و وقوع حوادث به دلیل کاهش دید رانندگان، گفت: انتشار دود در جاده موجب کاهش دید رانندگان می شود و رانندگان نیز در این شرایط، - ایسنا/خوزستان رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به انتشار دود ناشی از آتش زدن کاه و کلش مزارع در جاده ها و وقوع حوادث به دلیل کاهش دید رانندگان، گفت: انتشار دود در جاده موجب کاهش دید رانندگان می شود و رانندگان نیز در این شرایط، دقت لازم را ندارند بنابراین هر ساله در این بازه زمانی، شاهد حوادث ترافیکی در جاده ها هستیم.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تاثیر انتشار دود ناشی از آتش زدن کاه و کلش مزارع در وقوع حوادث جاده ای اظهار کرد: اغلب مزارع کشاورزی خوزستان در مجاورت جاده ها قرار دارند و آتش زدن کاه و کلش اراضی توسط کشاورزان، موجب انتشار دود غلیظی در جاده می شود.

وی افزود: انتشار دود در جاده موجب کاهش دید رانندگان می شود و رانندگان نیز در این شرایط، دقت لازم را ندارند بنابراین هر ساله در این بازه زمانی، شاهد حوادث ترافیکی در جاده ها هستیم.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: البته انتشار دود دلیل اصلی وقوع این حوادث نیست زیرا در زمستان هم شاهد وقوع مه هستیم ولی زمانی که راننده دید کافی ندارد، باید سرعت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود آتش سوزی مزارع، جاده های خوزستان را هم گرفته است

دود آتش سوزی مزارع، جاده های خوزستان را هم گرفته است