مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-01سياسي

مصدومیت 13 نفر در مهار آتش سوزی اخیر در ارتفاعات کوه خاییزو دیل گچساران


مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبود امکانات و تجهیزات در مهار آتش سوزی گفت: 13 نفر در مهار آتش سوزی اخیر در ارتفاعات کوه خاییزو دیل گچساران مصدوم شدند -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، پیش از ظهر امروز  در نشست ستاد بحران    با حضور معاون وزیر کشاورزی و رییس سازمان جنگل های کشور،  استاندار، معاون عمرانی استاندار، فرماندار و مدیران کل در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد  در این نشست  حسین کمتیان با اشاره به وقوع آتش سوزی در ارتفاعات منطقه کوه گوهر گچساران، دیل و خاییز دهدشت  گفت: با مشارکت  و همکاری تمامی دستگاه های اجرای، نیروی بسیجی، بومی ، هوانیروز ارتش، سپاه هلال احمر  این آتشسوزی مهار شد.

 وی با تقدیر و تشکر از زحمات معاونت استانداری  در مهار آتش سوزی ارتفاعات کوه خاییز گفت:  این آتشسوزی پس از پنج روز تلاش  طاقت فرسا مهار شد.

 مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به آتش سوزی منطقه دیل گچساران گفت: در منطقه دیل آتشسوزی مهار و کنترل شده است و منطقه در حال پایش است.

 حکمیتیان ادامه داد: در حال حاضر 3 نفر از نیروهای  منابع طبیعی که برای مهار آتش در کوه دیل اعزام شده بودند به دلیل صعب العبور بودن امکان پایین آمدن از کوه را ندارد و هم اکنون در منطقه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 13 نفر در مهار آتش سوزی اخیر در ارتفاعات کوه خاییزو دیل گچساران

مصدومیت 13 نفر در مهار آتش سوزی اخیر در ارتفاعات کوه خاییزو دیل گچساران