مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:502020-06-01سياسي

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد


مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه گفت: غسالخانه جدید آرامستان ارومیه باهدف تغسیل در مواقع بحرانی تیرماه به بهره برداری می رسد.

- حجت الاسلام عابدینی امروز 12 خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان آرامستان ارومیه برگزارشد، افزود: ساخت غسالخانه جدید زنانه و مردانه آرامستان ارومیه از اسفند ماه سال گذشته با ظرفیت 8 نفر آغاز شده که تا 15 روز دیگر به بهره برداری می رسد.

با اشاره به اقدامات سازمان آرامستانهای ارومیه طی یک سال افزود: اتمام گنبد مرحوم شیخ غلامرضا حسنی، احداث بنای بقعه محمدبن خلیلان از شاگردان نواب اربعه امام زمان(عج)، احداث غسالخانه جدید مردانه و زنانه، آسفالت راه های منتهی به قطعات جدید 64 و کودکان، ادامه توسعه آرامستان با خاکی و تسطیح قطعات جدید، ساخت بیش از 10 باب آرامگاه عمومی، احداث قطعه جدید کودکان در انتهای قطعه 64، انتقال آب و برق به قطعات جدید با بیش از یک کیلومتر لوله گذاری و کابل کشی و توسعه فضای سبز آرامستان در بخش های درخت نهال و چمن بخشی از اقدامات این سازمان در طی بوده است.

مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری ارومیه اظهار کرد: 185 نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این سازمان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد

غسالخانه جدید آرامستان ارومیه تیرماه به بهره برداری می رسد