مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-01فرهنگي

تلخ ترین عکس های کرونا کدام ها بود؟


هفدهمین نمایشگاه تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر 2 اسفند برگزار شد و تنها دو روز بعد از افتتاحیه، به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کلیه فعالیت های فرهنگی و هنری، - برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

سیف الله صمدیان ـ دبیر جشن تصویر سال، عکاس و مستندساز ـ در گفت وگو با ایسنا درباره تصویر سال و تأثیرات کرونا بر آینده عکاسی جهان، فعالیت های خود و دیگر عکاسان در این مدت و نحوه عکس العمل هنرمند به چنین بحران هایی صحبت کرد.

تکلیف تصویر سال چه خواهد بود؟ او در ابتدا درباره تصویر سال عنوان کرد: بر اساس آخرین صحبتی که با جناب مجید رجبی معمار (مدیرعامل خانه هنرمندان ایران) داشتم، قرار است خانه هنرمندان بزودی بازگشایی شود که طبیعتا آثار نمایشگاه تصویر سال نیز که هم اکنون بر دیوارهای کلیه گالری ها باقی مانده است، دوباره در مقابل دید هنرمندان و دوستداران هنر عکاسی، گرافیک و کاریکاتور قرار خواهد گرفت.

صمدیان درباره داوری آثار و اختتامیه گفت: داوری آثار تا آنجا که ممکن بود صورت گرفت و قرار بود بخشی هم از 5 تا 15 اسفند98 انجام شود که به علت شیوع کرونا و تعطیلی سه ماهه دفتر تصویر سال، امیدواریم تا پایان خرداد99، کلیه امور مربوط به داوری بخش نمایشگاه و فیلم را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ ترین عکس های کرونا کدام ها بود؟

تلخ ترین عکس های کرونا کدام ها بود؟