مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-01اقتصادي

عدم پای بندی طرف آذری به تعهدات راه آهن بین المللی آستارا-آستارا


استاندار گیلان با اشاره به پروژه های مشترک ایران و جمهوری آذربایجان گفت: میزان 60 میلیون دلار اعتبار برای اجرای پروژه بارانداز و بخشی از ریل ایستگاه مسافری و باری جزو تعهدات طرف آذری بوده که تا امروز مطابق زمان بندی پیش نرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از بارانداز ریلی آستارا-آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: آستارا یک شهرستان مهم در استان گیلان است که از لحاظ موقعیت استراتژیک و دارا بودن شرایط مسائل اقتصادی نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه کشور دارد.

وی با اشاره به آغاز طرح های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در سال های اخیر گفت: بخشی از این طرح ها اجراشده و برخی دیگر نیز در دست اجرا بوده که طرح بارانداز ریلی آستارا-آستارا و احداث پل خودرویی آستارا-آستارا از جمله طرح های در دست اقدام است.

استاندار گیلان با اشاره به نقش تاثیرگذار شهرستان آستارا در حوزه حمل بار و مسافر و اتصال راه آهن آستارا-آستارا به رشت-انزلی تصریح کرد: این پروژه در اولویت برنامه های دولت تدبیر و امید است و با انتخاب قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمان کار پروژه بحث تملک اراضی آن نیز با اعتبار 20 میلیارد تومانی تخصیص پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پای بندی طرف آذری به تعهدات راه آهن بین المللی آستارا-آستارا

عدم پای بندی طرف آذری به تعهدات راه آهن بین المللی آستارا-آستارا