مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:202020-06-01سياسي

تشکیل دادگاه ویژه برای برخورد قاطع با جرایم فضای مجازی در همدان


رییس کل دادگستری استان همدان بابیان اینکه اجازه نمی دهیم جرایم و مفسده های فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شود از تشکیل دادگاه ویژه برای برخورد قاطع با جرایم فضای مجازی درهمدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر عمل است.

وی اظهار کرد: در چند ماهه اخیر و از ابتدای حضور بنده در همدان تا قبل از شیوع کرونا بیش از 50 مرتبه از حوزه های متعدد قضایی در سطح استان بازدید شد و این بازدیدها حتی پس از شیوع این ویروس منحوس هم ادامه یافت.

رییس کل دادگستری استان همدان افزود: 90 تغییر جایگاه شغلی در دستگاه قضایی استان، در واقع همان ادامه روند حرکت رو به رشد در قوه قضاییه و با حضور افراد جدید برای بهتر دنبال کردن امور قضا با حضور جوان ترها است.

سرعت بخشیدن به امور قضایی با بهره مندی از تازه نفس ها عدالتخواه گفت: بدین ترتیب میانگین سنی دادستان ها و رؤسای دادگستری ها حتی سه تا چهار سال تقلیل یافته و این تغییرات حتی در سطح دادیارها نیز روی داده که به طور قطع به نفع مردم است، چرا که نیروهای جوان، تازه نفس و با انگیزه به انجام امور سرعت می بخشد.

وی با اشاره به اینکه تغییر و تحولات در سطح شعب دادگاه های تجدیدنظر هم روی داده، تصریح کرد: پیش از این حجم پرونده های ورودی به شعب دادگاه های تجدیدنظر بالا بود، بنابراین برای رسیدگی به پرونده ها زمان بیشتری صرف می شد، اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دادگاه ویژه برای برخورد قاطع با جرایم فضای مجازی در همدان

تشکیل دادگاه ویژه برای برخورد قاطع با جرایم فضای مجازی در همدان