مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-01سياسي

انتشار 11 محصول فرهنگی در فضای مجازی همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)


همزمان با سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، 11 محصول فرهنگی در بستر فضای مجازی توسط فرهنگسرای اخلاق آماده و منتشر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، همزمان با 14 خرداد و سی ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، فرهنگسرای اخلاق 11 محصول فرهنگی با عنوان سوگ یار را در بستر فضای مجازی آماده و منتشر می کند.

ویدئو کلیپ امام (ره) از دیدگاه ملل شامل دیدگاه مقامات بلند پایه کشورهای دنیا درباره امام خمینی (ره) ،کلیپ تصویری امام (ره) در قالب هنر ویژه تبیین سخنرانی و توصیه های امام (ره) به هنرمندان متعهد، امام (ره) و بانوان نیز به اهمیت و جایگاه زنان از نظر امام خمینی (ره) پرداخته می شود.

از دیگر محصولات تولیدی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می توان به امام و حجاب شامل بررسی اندیشه های امام (ره) در مورد حجاب و عفاف،  امام و خانواده ، رفتارهای امام با همسر، فرزندان و نوه ها ، امام و آرمانهای انقلاب اسلامی شامل زندگینامه و شخصیت امام (ره) همراه با مبارزات از نوجوانی تا ارتحال و محصول امام(ره) به روایت رنگها ویژه آشنایی با هنرمندانی است که برای اولین بار پرتره امام (ره) را به تصویر کشیده اند، اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 11 محصول فرهنگی در فضای مجازی همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)

انتشار 11 محصول فرهنگی در فضای مجازی همزمان با سالگرد ارتحال امام(ره)