مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:152020-06-01اجتماعي

کارنامه دانش آموز گروی شهریه پرداخت نشده نیست


رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدیران نمی توانند کارنامه دانش آموزان را به بهانه شهریه معوق، - ایسنا/زنجان رییس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مدیران نمی توانند کارنامه دانش آموزان را به بهانه شهریه معوق، ارائه نکنند.

ایرج عماری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره فرا رسیدن زمان ثبت نام مدارس، اظهار کرد: فصل ثبت نام دانش آموزان آغاز شده است و خانواده ها سرگرم ثبت نام دانش آموزان در مدارس هستند، بر همین اساس اطلاع خانواده ها از برخی موارد و جزییات موجب ثبت نام آسان تر می شود.

این مسئول ادامه داد: طبق دستورالعمل ثبت نام، به استناد ماده 30 آیین نامه اجرایی مدارس برگزاری آزمون ورودی، مصاحبه و تعیین شرط معدل برای ثبت نام دانش آموزان و دریافت هرگونه وجه به جز وجوه مربوط به بیمه حوادث و کتابهای درسی در زمان ثبت نام مجاز نیست و نباید دانش آموزی به این دلیل از ثبت نام محروم شود.

وی افزود: بر همین اساس خانواده ها باید هنگام ثبت نام از پرداخت وجه به مدارس اجتناب کنند و در صورت مشاهده چنین درخواستی می توانند آن را به ستادهای ثبت نام منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارنامه دانش آموز گروی شهریه پرداخت نشده نیست

کارنامه دانش آموز گروی شهریه پرداخت نشده نیست