مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-01پزشكي

بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور با موفقیت انجام شد


معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور با موفقیت انجام شد و در مهار نسبی این ویروس اقدام های خوبی صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا رییسی ظهر امروز در آیین گسترش کشوری برنامه هر خانه، یک پایگاه سلامت در سالن همایش های زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان سمنان اظهار کرد: با ایده ناب طرح هر خانه یک پایگاه سلامت که از سوی وزیر بهداشت ارائه شد، روز تاریخی و بزرگی در بهداشت و سلامت مردم حاصل شد.

وی خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت نشان دادند که با تکیه بر اعتقادات ملی و مذهبی، دانش و توانمندی و استفاده از زیرساخت ها که نتیجه تلاش پیشکسوتان عرصه سلامت است، برای مقابله با هر ویروس و بیماری فراگیر در کشور آمادگی دارند.

معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: مردم برای مقابله با کرونا ویروس خوش درخشیدند و به کارگیری سیستم درست بهداشتی، نتیجه همدلی و جاگذاری دقیق بوده است.

رییسی ادامه داد: بسیاری از کشورها و سازمان های جهانی که نوع مدیریت کشورها در بحث کرونا ویروس را بررسی می کنند، اذعان دارند که ایران در مهار این ویروس موفق عمل کرد و تمام کشورها در یک رقابت برای مقابله با کرونا ویروس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور با موفقیت انجام شد

بسیج ملی مقابله با کرونا در کشور با موفقیت انجام شد