مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 08:102020-06-01سياسي

تن به خواسته های ناصواب برخی اعضای شورای شهر ندادم


شهردار فردیس با تاکید بر اینکه چون تن به برخی خواسته های ناصواب تعدادی از این دوستان در شورای شهر فردیس نداده ام من را به چالش می کشند، افزود: - ایسنا/البرز شهردار فردیس با تاکید بر اینکه چون تن به برخی خواسته های ناصواب تعدادی از این دوستان در شورای شهر فردیس نداده ام من را به چالش می کشند، افزود: اگر به خواسته های این تعداد از اعضای شورای شهر فردیس تن می دادم بهترین شهردار می شدم.

محمد خسروزاده روز دوشنبه 12 خرداد در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه امروز جامعه بیشتر از هر چه به امید نیاز دارد تا شاهد شهری پویا و توسعه مند باشیم، اظهار کرد: ارتباط مدیریت شهری فردیس با رسانه ها باید بیشتر از قبل شود؛ چون آنها دیده بان صادق برای تحقق خواسته های مردم هستند و اقدامات رسانه ها مکمل خدمات مدیریت شهری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه بیش از چهار ماه است که در سمت شهردار فردیس فعالیت دارد، گفت: در ابتدای سال چهارم فعالیت نخستین دوره شورای شهر فردیس هستیم و سه سال گذشته را مدیریت شهری فردیس با چالش های به درست یا غلط پشت سر گذاشته شد.

شهردار فردیس گفت: پروسه سه ماه انتخابم به عنوان شهردار فردیس با چالش هایی همراه بود، حواشی زیادی برایم درست شد، جاعل بودن را به من نسبت دادند و شکایاتی از من شد که تبرئه شدم، اما در برابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تن به خواسته های ناصواب برخی اعضای شورای شهر ندادم

تن به خواسته های ناصواب برخی اعضای شورای شهر ندادم