مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:552020-06-01سياسي

30 هزار کاشانی به طرح «هر خانه، یک پایگاه سلامت» پیوستند


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: 30 هزار کاشانی به طرح کشوری «هر خانه، یک پایگاه سلامت» پیوستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدعلی رضا مروجی پیش از ظهر امروز در آیین گسترش کشوری برنامه هر خانه، یک پایگاه سلامت در سمنان اظهار کرد: هر خانه یک پایگاه سلامت، بر محور مشارکت مردم حرکت می کند و در قالب این طرح از پنجم آذرماه پارسال، دو پایگاه کاشان، 30 هزار نفر و 10 هزار خانوار به این طرح پیوستند.

وی تصریح کرد: از ظرفیت دستگاه های اجرایی به ویژه رادیو و تلویزیون و همچنین سازمان های مردم نهاد، مساجد و حوزه علمیه برای طرح پایلوت هر خانه یک پایگاه سلامت استفاده می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ادامه داد: این طرح در مقابله با کرونا ویروس تأثیر قابل توجه داشته و آموزش در شبکه های اجتماعی از مؤلفه های مهم برای اجرای مطلوب تر هر خانه یک پایگاه سلامت است.

مروجی اضافه کرد: سفیران سلامت در اجرای این طرح خوش درخشیدند و این سفیران در اجرای طرح هر خانه یک پایگاه سلامت، آموزش های حضوری را بیشتر مورد توجه قرار دادند.

وی تصریح کرد: دانشجویان از این طرح استقبال کردند و 100 درصد دانشجویانی که در این طرح مشارکت داشتند، اذعان کردند که این طرح در افزایش آگاهی مردم تأثیر شایانی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 هزار کاشانی به طرح «هر خانه، یک پایگاه سلامت» پیوستند

30 هزار کاشانی به طرح «هر خانه، یک پایگاه سلامت» پیوستند