مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:452020-06-01اقتصادي

مسکن مهر با وجود برخی نواقص تاثیرگذار بود/ شهرک سازی به حل گرانی مسکن کمک می کند


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از عوامل موثر در حل مشکل گرانی مسکن در همدان ایجاد شهرک سازی با تعریف نمادهاست گفت: - نرگس نورالله زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه عوامل متعددی باعث گرانی مسکن همدان شده که در سطح کلان و استان تعریف می شود اظهار کرد: عوامل کلان به صورت ناخودآگاه بر گرانی مسکن همدان تاثیر گذار بوده است.

وی با بیتم اینکه یکی از مشکلات موجود در سطح کلان موضوع تغییر نگاه به حوزه مسکن است گفت: در مبانی نظری هر چیزی به عنوان نیاز تلقی و کالا و سرمایه در نظر گرفته نمی شود، در حوزه تورم وارد نمی شود اما وقتی چیزی تبدیل به کالای سرمایه ای و به عنوان سرمایه در سبد خانوار قرار می گیرد، ناخودآگاه مشمول تورم نیز می شود.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه این سیاست اشتباه متاسفانه در وزارتخانه و شهرهای ما به مرور رسوخ پیدا کرده و مسکن از حالت نیاز تبدیل به سرمایه شده است افزود: مهمترین عامل اثرگذار بر گرانی مسکن این مسئله است و بدترین نوع سیاستگذاری هم بوده که مسکن به حالت سرمایه گذاری تبدیل شد.

وی با بیان اینکه باید در حوزه مسائل کلان در خصوص این نوع سیاست گذاری ها تدبیری اندیشیده شود افزود: در حوزه استانی مهمترین عوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن مهر با وجود برخی نواقص تاثیرگذار بود/ شهرک سازی به حل گرانی مسکن کمک می کند

مسکن مهر با وجود برخی نواقص تاثیرگذار بود/ شهرک سازی به حل گرانی مسکن کمک می کند