مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-01اقتصادي

تالارها کی باز می شوند؟


معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر از بین واحدهای صنفی فقط تالارها، گرمابه و سونا اجازه فعالیت ندارند از ارائه پیشنهاداتی برای بازگشایی این واحدها خبر داد که این موضوع در جلسه هفته جاری یا هفته بعد ستاد ملی کرونا بررسی خواهد شد.

- معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران با بیان اینکه در حال حاضر از بین واحدهای صنفی فقط تالارها، گرمابه و سونا اجازه فعالیت ندارند از ارائه پیشنهاداتی برای بازگشایی این واحدها خبر داد که این موضوع در جلسه هفته جاری یا هفته بعد ستاد ملی کرونا بررسی خواهد شد.

هوشیار فقیی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد که در حال حاضر از بین واحدهای صنفی تالارها، گرمابه و سونا اجازه فعالیت ندارند.

البته به گفته وی اتاق اصناف ایران پیشنهاد بازگشایی این واحدها را نیز به ستاد ملی کرونا ارائه کرده و احتمال بازگشایی آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی وجود دارد.

این موضوع در جلسه هفته جاری یا هفته بعد ستاد ملی کرونا بررسی خواهد شد.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی اتاق اصناف ایران در پاسخ به اینکه آیا بازگشایی تالارها منجر به افزایش تعداد مبتلایان نمی شود، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از مراسم ها متوقف نشده و فقط به خانه منتقل شده است، اما درصورت بازگشایی تالارها می توان با کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالارها کی باز می شوند؟

تالارها کی باز می شوند؟