مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-01بين الملل

کمپین بین المللی فلوید فلسطینی علیه جرایم رژیم صهیونیستی


فعالان فلسطینی امروز (دوشنبه) در کنار جنایت های آمریکا علیه سیاه پوستان به منظور برجسته کردن جنایت های نژادپرستانه ای که رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق فلسطینیان مرتکب می شود یک کمپین بین المللی راه اندازی می کنند.

- کمپین بین المللی "فلوید فلسطینی" علیه جرایم رژیم صهیونیستی فعالان فلسطینی امروز (دوشنبه) در کنار جنایت های آمریکا علیه سیاه پوستان به منظور برجسته کردن جنایت های نژادپرستانه ای که رژیم اشغالگر صهیونیستی در حق فلسطینیان مرتکب می شود یک کمپین بین المللی راه اندازی می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، این فعالان می گویند، اتفاقی که برای جورج فلوید، سیاه پوست آفریقایی تبار در آمریکا افتاد و به دست پلیس آمریکایی به قتل رسید همواره توسط اشغالگر صهیونیستی تکرار می شود که به قتل روزانه فلسطینیان عادت کرده است همانگونه که ایاد الحلاق، جوان معلول فلسطینی را چند روز پیش به شهادت رساند.

این کمپین بین المللی در توییتر به زبان انگلیسی ساعت هفت عصر به وقت قدس اشغالی با هشتگ PalestinianLivesMatter و BlackLivesMatter راه اندازی می شود.

پیش از این رژیم صهیونیستی ایاد الحلاق را در مسیر باب الاسباط قدس اشغالی هنگامی که در حال رفتن به مدرسه بود، به شهادت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپین بین المللی فلوید فلسطینی علیه جرایم رژیم صهیونیستی

کمپین بین المللی فلوید فلسطینی علیه جرایم رژیم صهیونیستی