مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:352020-06-01بين الملل

چین به ترامپ: به جای پنهان شدن پشت سرویس مخفی، با معترضان صحبت کن


مقامات و رسانه های چین، استانداردهای دوگانه واشنگتن در حمایت از معترضان هنگ کنگی و سرکوب و تهدید معترضان آمریکایی را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مقامات و رسانه های چین از سیاست های دوگانه آمریکا در قبال اعتراضات در هنگ کنگ و شهرهای مختلف آمریکا انتقاد کردند.

به نوشته روزنامه گاردین ، سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی در آمریکا همزمان با اعلام حمایت واشنگتن از معترضان هنگ کنگی انتقاد رسانه ها و مقامات چین را برانگیخت.

این روزنامه نوشت، جمعه شب درپی تجمع گسترده معترضان در مقابل کاخ سفید، مأموران سرویس مخفی، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را به سنگر بتونی زیرزمینی منتقل کردند.

ژائو لیجیان سخنگوی وزارت امور خارجه چین پیام توییتری معاون نماینده روسیه در سازمان ملل را بازنشر کرد که در آن نوشته بود: چرا آمریکا حق چین درخصوص بازگرداندن نظم و آرامش در هنگ کنگ را انکار می کند و در عین حال به طور وحشیانه تجمعات در داخل [آمریکا] را سرکوب می کند؟ هو شیجیان سردبیر روزنامه چینی گلوبال تایمز در این باره نوشت: نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا زمانی اعتراضات خشونت آمیز در هنگ کنگ را صحنه ای زیبا توصیف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین به ترامپ: به جای پنهان شدن پشت سرویس مخفی، با معترضان صحبت کن

چین به ترامپ: به جای پنهان شدن پشت سرویس مخفی، با معترضان صحبت کن