مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-01اقتصادي

سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی/افزایش 2.5برابری مشارکت مردم


گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان 600 میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: گلستانی ها در گلریزان مجازی ماه مبارک رمضان 600 میلیون تومان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد کمک کردند.

هاشمیان گفت: برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی، ماه مبارک رمضان امسال، جشن های حضوری گلریزان برگزار نشد و از طریق فضای مجازی برای مشارکت مردم در این کار خداپسندانه، فراخوان منتشر کردیم که خوشبختانه استقبال مردم چشمگیر بود.

وی ادامه داد: با وجود کمک های مومنانه و شرایط بیماری کرونا، هم استانی های نیکوکار امسال هم زندانیان نیازمند را تنها نگذاشتند و از طریق فضای مجازی 600 میلیون تومان کمک کردند که 2.

5 برابر گلریزان سال گذشته است.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: این کمک ها به ستاد دیه فقط برای کمک به آزادی مددجویان دیون مالی و جرایم غیرعمد هزینه می شود.

هادی هاشمیان افزود: گلریزان مجازی کمک به زندانیان نیازمند همچنان ادامه دارد و مردم می توانند ماهانه با پرداخت 10 هزار تومان از طریق شماره گیری کد دستوری و یا شماره حساب دیه در این کار خیر مشارکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی/افزایش 2.5برابری مشارکت مردم

سنگ تمام گلستانی ها در گلریزان مجازی/افزایش 2.5برابری مشارکت مردم