مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-01پزشكي

وضعیت سفید اسدآباد در ابتلا به کرونا به معنای محو بیماری نیست


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: وضعیت سفید شهرستان اسدآباد در ابتلا به بیماری کرونا به معنای محو و نبود بیماری نیست و اگر به مرحله محو بیماری برسیم وضعیت سبز اعلام می شود.

- بهنام رضا مخصوصی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اعلام وضعیت سفید کرونا ویروس در شهرستان اسدآباد به عنوان اولین شهرستان استان همدان یک تصمیم کشوری است، گفت: این امتیاز بر اساس تعاریف ستاد ملی کرونا و شاخص های مربوطه همچون تعداد افراد بستری مثبت و مراجعه کنندگان به مراکز 16 ساعته، حاصل می شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد افزود: وضعیت سفید به معنای محو و نبود بیماری نیست و اگر به مرحله محو بیماری برسیم وضعیت سبز اعلام خواهد شد که در هیچ کجای دنیا فعلاً وضعیت سبز کرونایی اعلام نشده است.

مخصوصی ضمن تشکر از حمایت های امام جمعه و تلاش های فرماندار و پای کار بودن همه ارکان و ادارات شهرستان و مردم و کسبه و بازاریان و مدافعین سلامت و مجموعه بهداشت و درمان برای کسب وضعیت سفید تاکید کرد: نگهداشت وضعیت سفید از کسب آن، مهم تر و دشوار تر است.

وی گفت: با توجه به تعطیلات اخیر و تعطیلات پیش رو درخواست عاجزانه ما از مردم همچنان رعایت موازین بهداشتی، رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و عدم حضور افراد پر خطر، دیابتی، سالمندان، کودکان، افراد مثبت و مشکوک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سفید اسدآباد در ابتلا به کرونا به معنای محو بیماری نیست

وضعیت سفید اسدآباد در ابتلا به کرونا به معنای محو بیماری نیست