مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 07:052020-06-01ورزشي

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی با عنوان ورزش از نو با بیان اینکه شهرداری .

- یکی از بیشترین میزان اعتراضات در سامانه های 137 و 1888 درباره مجموعه های ورزشی شهرداری تهران است که بر اساس برنامه ریزی شهرداری در دوره جدید قرار است نارضایتی مردم در این بخش کاهش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی با عنوان ورزش از نو با بیان اینکه شهرداری در بین همه دستگاه های کشور بیشترین میزان خدمت روزانه به مردم را دارد، گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی دوره موفقی را در مبارزه با کرونا پشت سر گذاشته و میزان بی اعتمادی مردم به دولت، نهاد های عمومی و شهرداری به صورت مداوم کمتر شده است.

او افزود: مسأله جدی که در زمینه ورزش وجود دارد ایجاد نشاط در کنار سلامتی است.

در شرایطی که قرار است مردم بعد از سه ماه و نیم تحت مراقبت و در شرایط کرونایی برای ورزش در مجموعه های ورزشی از خانه بیرون بیایند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است