مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-01بين الملل

پولتیکو: سیا اطلاعات درباره عربستان را سیاسی کرده است


سایت پولتیکو مقاله ای را از مسؤول سابق عملیات در سیا و دانشیار پژوهش های امنیتی در دانشگاه جورج تاون منتشر کرد که در آن تأکید می کند مدیران سابق سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) مشکلات عربستان را از آمریکایی ها مخفی کردند.

- سایت پولتیکو مقاله ای را از مسؤول سابق عملیات در سیا و دانشیار پژوهش های امنیتی در دانشگاه جورج تاون منتشر کرد که در آن تأکید می کند مدیران سابق سازمان اطلاعات آمریکا (سیا) مشکلات عربستان را از آمریکایی ها مخفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت پولتیکو در این مقاله که نوشته داگلاس لندن، مسؤول سابق عملیات در سیا و دانشیار پژوهش های امنیتی در دانشگاه جورج تاون است به اظهارات بروس ریدل، مسؤول سابق سیا اشاره می کند که 21 نوامبر 2017 در مقابل مرکز بروکینگز درباره روابط آمریکا و عربستان صحبت می کرد.

اظهارات وی حیرت آور بود چراکه وی 40 سال به عنوان یک ناظر حرفه ای بر عربستان از نظر سیاسی، دیپلماتیک، امنیتی و اقتصادی فعالیت کرده است.

ریدل در سخنان خود به دو نکته اشاره کرد اینکه عربستان در دوره اخیر تغییر مهمی کرده و از یک کشور مبهم که می توان برخوردها و رفتارش را پیش بینی کرد به یک کشور بی ثبات تبدیل شده که پیش بینی کردن اقداماتش دشوار است اما مساله دوم این است که دولت دونالد ترامپ بدون اینکه فکر کند تصمیم گرفته از عربستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولتیکو: سیا اطلاعات درباره عربستان را سیاسی کرده است

پولتیکو: سیا اطلاعات درباره عربستان را سیاسی کرده است