مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-01ورزشي

بلدیه سبب غرق هیئت قایقرانی لرستان!


سال هاست که شاهد حضور برخی مدیران ارگان ها و افراد سیاسی در مجامع انتخابات هیئت های ورزشی لرستان هستیم که باتوجه به رایزنی ها، اکثر آنان به عنوان رییس هیئت انتخاب می شوند اما این سیاست نه تنها به مدیریت هیئت کمک نکرده بلکه در حوزه های مختلف ورزش استان را با مشکل مواجه کرده است.

- ایسنا/لرستان سال هاست که شاهد حضور برخی مدیران ارگان ها و افراد سیاسی در مجامع انتخابات هیئت های ورزشی لرستان هستیم که باتوجه به رایزنی ها، اکثر آنان به عنوان رییس هیئت انتخاب می شوند اما این سیاست نه تنها به مدیریت هیئت کمک نکرده بلکه در حوزه های مختلف ورزش استان را با مشکل مواجه کرده است.

از مهمترین مشکلات حضور مدیران و چهره های سیاسی در این عرصه می توان به مشغله کاری آنان اشاره کرد که حتی به صورت تلفنی هم قادر به پاسخگویی فعالان و ورزشکاران رشته تحت مدیریت خود نیستند.

در چند سال گذشته مدیر یکی از ادارات به عنوان رییس هیئت شطرنج استان انتخاب شد و پس از حدود دو ماه به علت مشغله زیاد از ریاست هیئت انصراف داد و اعلام کرد که نمی تواند به آن رشته کمک کند و بهتر است شخص دیگری سکان هیئت را در دست بگیرد.

یکی از هیئت هایی که با این مشکل از دیرباز دست و پنجه نرم می کند، هیئت قایقرانی بوده که سکان آن سال هاست در دست مدیران شهرداری خرم آباد است و به خاطر مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلدیه سبب غرق هیئت قایقرانی لرستان!

بلدیه سبب غرق هیئت قایقرانی لرستان!