مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-01سياسي

15خردادنقطه اصلی شروع نهضت حضرت امام(ره) بود


فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: پانزده خرداد یک نقطه عطف در تاریخ اسلام و نقطه اصلی شروع نهضت حضرت امام در ایران است به خاطر همین ایشان یک علاقه ویژه ای نسبت به پانزده خرداد و علی الخصوص شهدای پانزده خرداد داشتند.

- سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به 14خرداد سالروز رحلت امام(ره) و قیام 15خرداد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ورامین اظهار کرد: امسال سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با شرایط ویروس کرونایی که مردم با آن درگیر هستند روبه رو شده ایم.

وی افزود: تدبیر بر این شد که مراسم متمرکز در حرم حضرت امام راحل(ره) برگزار نشود اما برنامه های متنوعی را در سطح شهرستان های استان تهران پیش بینی کرده ایم از جمله برگزاری مراسمات محدود در مساجد اصلی شهرستان ها که با توجه به اینکه ستاد ملی مبارزه با کرونا مساجد را با شرایط حفظ و رعایت پروتکل های بهداشتی جایز دانستند امید داریم مراسمات سالگرد حضرت امام(ره) در شهرستان های استان تهران به طور ویژه برگزار شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران ادامه داد: البته در کنار این مراسم ها اقدامات فرهنگی بسیار خوبی توسط سپاه و بسیج در نواحی مختلف رقم می خورد که به برگزاری مسابقات کتاب های مربوط به زندگی نامه و افکار حضرت امام(ره) به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15خردادنقطه اصلی شروع نهضت حضرت امام(ره) بود

15خردادنقطه اصلی شروع نهضت حضرت امام(ره) بود