مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:302020-06-01بين الملل

رها شدن کودکان داعشی در اردوگاه های سوری


گروه های حقوق بشری می گویند، رها کردن کودکان خانواده های داعشی در سوریه، سلامت روانی و فیزیکی این کودکان را تهدید می کند.

- گروه های حقوق بشری می گویند، رها کردن کودکان خانواده های داعشی در سوریه، سلامت روانی و فیزیکی این کودکان را تهدید می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، گروه های حقوق بشری می گویند، رها کردن و تنها گذاشتن کودکان خانواده های داعشی در اردوگاه های سوری خطر تلقین ایدئولوژی داعشی به آنها را افزایش می دهد که به صورت گسترده در این اردوگاه ها وجود دارد و می تواند نسل جدیدی از شبه نظامیان خشونت طلب را ایجاد کند.

گروه بین المللی بحران در گزارشی آورده است، کودکان در این اردوگاه ها فاقد آموزش و مراقبت های بهداشتی کامل هستند و اغلب با کمبود مواد غذایی و آب پاکیزه روبرو هستند.

بیماری های عفونی در این اردوگاه ها شایع است و باعث می شود تا هر ماه ده ها تن جان خود را از دست بدهند.

همچنین نگرانی فزاینده ای درباره مرگ های ناشی از کروناویروس وجود دارد اما موارد تایید شده به دلیل عدم وجود کیت های آزمایش این بیماری ثبت نشده است.

یاسمین احمد، مدیر اجرایی گروه حمایتی موسوم به حقوق و امنیت بین الملل می گوید، برخی از کودکان برای چندین سال است که در این اردوگاه ها ساکن هستند و دست کم 9 کودک با والدین اروپایی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها شدن کودکان داعشی در اردوگاه های سوری

رها شدن کودکان داعشی در اردوگاه های سوری