مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:202020-06-01سياسي

70 درصد سرمایه کشور در تهران است


نماینده سیرجان در مجلس با بیان اینکه 65 تا 70 درصد سرمایه کشور در تهران است، گفت: زیبنده کشور نیست که بعد از گذشت 41 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب همچنان واژه «مناطق محروم» را به کار ببریم.

- شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: اگر می خواهیم رسانه مطالبه گر در جامعه داشته باشیم باید مسئولین پاسخگو هم داشته باشیم و اگر وضعیت اینگونه شد مشکلات در کشور کمتر خواهد شد.

وی افزود: یکی از معضلات و مشکلات کشور آن است که 65 تا 70 درصد سرمایه کشور در تهران است و 35 درصد سرمایه باقیمانده در 30 استان کشور پراکنده است؛ این در حالی است که تا زمانی که دولتمردان تصمیم نگیرند شرکت های خصولتی را از تهران بیرون کنند مشکلات مان ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: تا زمانی که جامعه مدیران پروازی وجود دارند یقین داشته باشیم محرومیت ها روز به روز بیشتر خواهد شد.

بیگلری گفت: زیبنده کشور نیست که بعد از گذشت 41 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب همچنان واژه مناطق محروم را به کار ببریم.

وی افزود: باید همه بخش های کشور از اقتصاد متکی به مردم حمایت کند و تلاش شود کار از دولت گرفته و به کاردان سپرده شود و بکوشیم کار را از نااهلان گرفته و به دست افرادی که اهلیت لازم دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد سرمایه کشور در تهران است

70 درصد سرمایه کشور در تهران است