مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-01سياسي

غفلت از ظرفیت بانوان در تحقق شعار سال/ رصد تبعات اجتماعی و اقتصادی پساکرونا


مشاور فرماندار گنبدکاووس در امور بانوان با اشاره به پتانسیل های عظیم بانوان در حوزه اقتصاد و توسعه، گفت: از این ظرفیت در تحقق شعار سال نباید غفلت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بانوان به عنوان نیمی از ظرفیت جمعیتی جامعه در بخش ها و موضوعات مختلف دارای نقش های بی بدیل و غیر قابل انکاری هستند که برخی از نقش ها با بروز و ظهور توانمندی و ظرفیت آنها به فعلیت رسیده و برخی نیز به دلیل کم توجهی و یا بعضا عدم شناخت درست مسیر همچنان مغفول مانده است.

کارگروه امور بانوان در سطوح مختلف یکی از بسترهایی است که اگر به درستی و براساس نگاهی جامع و به دور از حواشی به آن نگریسته شود می تواند به رساندن بانوان به جایگاه رفیع انسانی آنها با رعایت تمامی موازین شرعی و عرفی کمک کند.

راه اندازی کانون مشاغل بانوان خبری بود که فرماندار گنبدکاووس در رزوهای گذشته از آن به عنوان طرحی در راستای توسعه اقتصادی بانوان یاد کرده بود که به همین علت در دستور کار نشست کارگروه بانوان فرمانداری  شهرستان گنبدکاووس قرار گرفت.

* تبعات سنگین کرونا بر بانوان سرپرست خانوار مشاور فرماندار گنبدکاووس در امور بانوان در این نشست با اشاره به اینکه امروزه در تمام دنیا دسترسی بانوان به مشاغل رسمی کمتر و سخت تر است، اظهار کرد: به همین دلیل است که بانوان در سرتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت بانوان در تحقق شعار سال/ رصد تبعات اجتماعی و اقتصادی پساکرونا

غفلت از ظرفیت بانوان در تحقق شعار سال/ رصد تبعات اجتماعی و اقتصادی پساکرونا