مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-01سياسي

تاب آوری، مهمترین دغدغه مدیریت های شهری کشور


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در میزگرد تاب آوری شهری بر ضرورت انجام اقدامات جدی تر از سوی متولیان برای افزایش تاب آوری شهر تهران تاکید کرد و رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاب آوری را مهمترین دغدغه مدیریت های شهری کشور دانست.

- رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر در میزگرد تاب آوری شهری بر ضرورت انجام اقدامات جدی تر از سوی متولیان برای افزایش تاب آوری شهر تهران تاکید کرد و رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران تاب آوری را مهمترین دغدغه مدیریت های شهری کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز نشست خبری زهرا صدراعظم نوری - رییس کمیسیون خدمات شهری - و محمد سالاری - رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر- با موضوع تاب آوری شهر تهران در خبرگزاری ایسنا با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد.

در ابتدای این نشست زهرا صدراعظم نوری ضمن تشکر از اقدامات خبرگزاری ایسنا در حوزه مدیریت شهری گفت: خبرگزاری ایسنا یکی از خبرگزاری های فعال در حوزه مدیریت شهری است.

وی در مورد تاب آوری شهر تهران گفت: اساسا سنجش ظرفیت تهران در برابر حوادث و رخدادهای طبیعی و انسانی یکی از چالش های جدی تهران است که باید به صورت دقیق به آن پرداخته شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری با بیان این که تهران فراتر از یک کلانشهر است و با داشتن جمعیت روزانه 13 میلیون نفر و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاب آوری، مهمترین دغدغه مدیریت های شهری کشور

تاب آوری، مهمترین دغدغه مدیریت های شهری کشور