مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:152020-06-01اقتصادي

ذرت های تاریخ گذشته هنوز به اصفهان نرسیده است


معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان روزانه توان تولید 350 تن شربت الکل را دارد، گفت: هنوز محموله ای از ذرت های تاریخ گذشته بندر امام خمینی (ره) برای تولید الکل به سایر استان ها از جمله اصفهان وارد نشده است.

- ایسنا/اصفهان معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان روزانه توان تولید 350 تن شربت الکل را دارد، گفت: هنوز محموله ای از ذرت های تاریخ گذشته بندر امام خمینی (ره) برای تولید الکل به سایر استان ها از جمله اصفهان وارد نشده است.

حسن قاضی عسگر در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه پیش از این بحث صادرات محموله ذرت های آلوده مطرح بود، اما نیاز کشور به تامین الکل موجب تغییر نظر مسئولان شد، اظهار کرد: بحث ذرت های آلوده و تاریخ مصرف گذشته و ورود آنها به سایر استان ها از زمان شیوع ویروس کرونا آغاز شد، چراکه کشور نیاز به تولید ماده اولیه الکل داشت.

وی با بیان اینکه در ابتدا تولید الکل از ملات چغندر قند بود که پیشتر مورد استفاده برای خوراک دام بود، مطرح شد که در مجموع برای استفاده الکل مناسب نبود، تصریح کرد: در شرایط موجود اعلام شد که می توان از ذرت های نامنطبق موجود در کشور برای تولید ماده اولیه الکل استفاده کنیم، اما با بررسی های موجود مشخص شد که بین اداره کل استاندارد، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذرت های تاریخ گذشته هنوز به اصفهان نرسیده است

ذرت های تاریخ گذشته هنوز به اصفهان نرسیده است