مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-01حوادث

خطر آتش سوزی بیخ گوش 750 هزار هکتار از جنگل های لرستان/ 150 نقطه بحرانی داریم


مدیرکل منابع طبیعی لرستان با اشاره به وجود 150 نقطه بحرانی در سطح جنگل ها و مراتع این استان، گفت: مساحت این نقاط بحرانی 750 هزار هکتار است.

- شیرزاد نجفی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از 150 نقطه بحرانی در سطح جنگل ها و مراتع لرستان وجود دارد، اظهار داشت: مساحت این نقاط بحرانی در استان حدود 750 هزار هکتار است.

وی با اشاره به استقرار دیده بان در راستای پیشگیری از وقوع حریق در این 150 نقطه بحرانی در سطح مراتع و جنگل های لرستان، عنوان کرد: ایجاد آتش بر در نقاط حساس و بحرانی طی یک ماه گذشته در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان با اشاره به کشیک شبانه روزی در سطح اداره کل، شهرستان ها و بخش ها، تصریح کرد: با فرمانداران و بخشداران مکاتبات لازم به عمل آمده است.

نجفی با بیان اینکه امسال با همکاری استاندار لرستان و سازمان جنگل های کشور، یک دستگاه بالگرد در استان لرستان مستقر می شود، افزود: همچنین برای اولین بار، مجوز پرواز 100 ساعت پرواز هواپیما بر روی اراضی جنگلی و مرتعی استان در راستای پیشگیری از حریق، جلوگیری از تخریب و تصرفات اراضی ملی اخذ شده است.

بنابر این گزارش، استان لرستان علی رغم دارا بودن ظرفیت های منحصر به فرد در زمینه اراضی جنگلی و مرتعی با مخاطرات جدی مواجه است، مخاطراتی که می تواند عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر آتش سوزی بیخ گوش 750 هزار هکتار از جنگل های لرستان/ 150 نقطه بحرانی داریم

خطر آتش سوزی بیخ گوش 750 هزار هکتار از جنگل های لرستان/ 150 نقطه بحرانی داریم