مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-01اقتصادي

خسارت 1680 میلیارد ریالی کرونا به واحدهای کشاورزی قزوین


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحدهای کشاورزی استان قزوین به جز بخش دام و طیور در پی شیوع کرونا هزار و 680 میلیارد ریال خسارت دیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، فاطمه خمسه در این باره اظهار داشت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، این میزان خسارت به 249 واحد کشاورزی استان قزوین وارد آمده است.

وی افزود: 60 مورد از واحدهای خسارت دیده کشاورزی مربوط به صنایع غذایی و تبدیلی هستند، 35 مورد به استخرهای پرورش ماهیان خوراکی و همچنین 35 مورد نیز به واحدهای پرورش ماهیان زینتی اختصاص دارند.

خمسه اضافه کرد: 19 واحد گلخانه ای، 11 واحد تولید گیاهان دارویی، 10 واحد فرآوری زیتون و 6 واحد تولید قارچ خوراکی نیز در بین واحدهای کشاورزی قزوین که در پی شیوع کرونا آسیب دیده اند، هستند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی قزوین اظهار داشت: صنایع مربوط به خوراک دام و 6 واحد سردخانه ای به همراه 32 طرح آب و خاک از دیگر واحدها و طرح های کشاورزی استان قزوین هستند که به دنبال شیوع کرونا دچار خسارت شدند.

وی گفت: تولید سه مورد از واحدهای یاد شده در بخش تولیدات گیاهان دارویی و گل های شاخه بریده در این ایام متوقف شده است و همچنین سایر واحدها نیز با افت تولید 20 تا 50 درصدی مواجه شدند و همچنین برخی از آنها نیز با عدم فروش محصول و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت 1680 میلیارد ریالی کرونا به واحدهای کشاورزی قزوین

خسارت 1680 میلیارد ریالی کرونا به واحدهای کشاورزی قزوین