مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-01اقتصادي

یکهزارو 200 طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت در استان ایجاد شد


مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد، در سال گذشته یکهزارو 200 طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی سجادی شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بنیاد برکت افزود: در راستای اجرای این تعداد طرح، 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

وی بیان داشت: در سال 97 نیز 332 طرح اشتغالزا با اعتبار 70 میلیارد ریال در این استان در بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه اجرایی شد.

سجادی اظهار داشت: طرح های ایجاد شده در استان شامل زنبورداری، تولید پوشاک، صنایع دستی، پرورش طیور، قالی بافی و پرورش دام سبک و سنگین است.

وی با بیان اینکه طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در استان ابتدا در هفت روستای بالای 330 خانوار در گچساران اجرایی می شود، گفت: این طرح ها، همچنین در 20 روستای بالای 100 خانوار و دیگر روستاها به ترتیب اجرایی می شود.

سجادی تعداد طرح های پیش بینی شده برای استان را چهار هزار طرح اشتغالزا عنوان کرد و گفت: این طرح ها در روستاهای شهرستانهای باشت بهمیی، چرام، دنا، گچساران و کهگیلویه، و روستاهای دارای دهیار و روستاهای بدون دهیار در بخشهای صنعت، دامداری، صنایع دستی و کشاورزی اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکهزارو 200 طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت در استان ایجاد شد

یکهزارو 200 طرح اشتغالزا توسط بنیاد برکت در استان ایجاد شد