مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-01سياسي

فضای مَجازی محور اجرای برنامه های سالروز رحلت امام(ره) است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، تاکید کرد که محوریت برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد امسال، بر انجام فعالیت هایی در فضای مَجازی خواهد بود.

- فضای مَجازی محور اجرای برنامه های سالروز رحلت امام(ره) است ایسنا/فارس رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، تاکید کرد که محوریت برنامه های بزرگداشت 14 و 15 خرداد امسال، بر انجام فعالیت هایی در فضای مَجازی خواهد بود.

حجت الاسلام محمد رضایی دوشنبه 12 خرداد در یک کنفرانس خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ه) و شهدای 15 خرداد بیان کرد: امسال با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، برنامه های سالروز رحلت امام در سراسر کشور متفاوت از سال های قبل برگزار خواهد شد.

او ادامه داد: به رغم استقبالی که مردم برای تشرف به مرقد امام خمینی(ره) نشان داده اند اما برای حفظ سلامتی آنها، هیچ برنامه ای برای اعزام به حرم امام نداریم، اما برنامه هایی برای ابراز ارادت و احساسات مردم نسبت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، خواهیم داشت.

رضایی با بیان اینکه محوریت برنامه های امسال سالروز رحلت امام(ره) فضای مجازی خواهد بود، عنوان کرد: با تشکیل کمیته فضای مجازی، تلاش خواهیم کرد تا از این فضا اندیشه های امام در مسائل مختلف به ویژه حوزه خانواده نشر داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مَجازی محور اجرای برنامه های سالروز رحلت امام(ره) است

فضای مَجازی محور اجرای برنامه های سالروز رحلت امام(ره) است