مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:352020-06-01پزشكي

اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» آغاز شد+تصاویر


اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» در آیینی با حضور نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیین گسترش و اجرای برنامه ملی هر خانه، یک پایگاه سلامت در کشور صبح امروز با مشارکت ویدئوکنفرانسی سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور رسمی از سمنان آغاز شد.

در این مراسم، معاون بهداشتی وزیر بهداشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، رؤسای دانشگاه های مجری اجرای پایلوت برنامه، مدیران وزارتی حضور داشتند.

میهمان ویژه این برنامه، کریستوفر هاملمن نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران بود و رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور نیز به صورت ویدئوکنفرانسی نظاره گر آغاز اجرای این طرح بودند.

گسترش و اجرای برنامه ملی هر خانه، یک پایگاه سلامت در کشور با توضیحات رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آغاز شد و سپس معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تشریح چگونگی اجرای مراحل مختلف این برنامه ملی پرداخت.

کریستوفر هاملمن، نماینده سازمان بهداشت جهانی در ایران نیز در آیین گسترش و اجرای برنامه ملی هر خانه، یک پایگاه سلامت در کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان سخنانی بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» آغاز شد+تصاویر

اجرای برنامه ملی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» آغاز شد+تصاویر