مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-01اقتصادي

استقرار تیم حفاظتی مقابله با کوهخواری در البرز


معاونت املاک حقوقی راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه پدیده نوظهوری به نام کوهخواری در استان البرز در حال وقوع است، گفت: در راستای مقابله با این پدیده تیم حفاظتی 42 نفره بکارگیری شده است.

- حمید صفری، معاونت املاک حقوقی راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: ما سعی داریم اراضی دولتی را شناسایی کرده و به افزایش سرانه های عمومی شهر بپردازیم.

معاونت املاک حقوقی راه و شهرسازی استان البرز ادامه داد: در این راستا 160 مورد زمین به ساخت ادارات خدمات رسان تخصیص داده شده است.

صفری با بیان اینکه 50 درصد از فضای سبز استان البرز توسط این معاونت تحویل شهرداری مناطق شده است، اضافه کرد: همچنین زمین ساخت 3 بیمارستان سطح استان توسط این معاونت تخصیص داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این اراضی در حوزه محدوده شهری ساماندهی شده است، یادآور شد: با توجه به محدود بودن اراضی، این ظرفیت رو به پایان است و نمی توان به میزان گذشته تحویل زمین به سرانه های مختلف داشته باشیم؛ همچنین پدیده های نو ظهوری همچون زمین خواری و کوهخواری شرایط را دشوار تر ساخته است.

معاونت املاک حقوقی راه و شهرسازی ادامه داد: متأسفانه این پدیده ها تبدیل به فرهنگ شده است و مردم سودجو این موضوع را به شغل تبدیل کرده ‍اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار تیم حفاظتی مقابله با کوهخواری در البرز

استقرار تیم حفاظتی مقابله با کوهخواری در البرز