مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-01سياسي

درگذشت حبیب الله فرنیا، پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات در رسانه ملی


پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات ما در رسانه ملی معلم فرهیخته، حبیب الله فرنیا جاودانه ترین بذر حسرت را در دل ما کاشت و پرچم غم را در مزرعه احساسات ناب ما به اهتزاز درآورد تا یکبار دیگر به ما یادآور شود که پرنده رفتنی است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، حبیب اله فرنیا قائم مقام سابق صداوسیمای مازندران و از مدیران اسبق آموزش و پرورش استان دارفانی را وداع کرد.

فرنیا که سابقه چندین سال فعالیت در حوزه های علمی و فرهنگی در ادارات آموزش و پرورش و صداوسیما را در کارنامه دارد شب گذشته به علت بیماری جان خود را از دست داد.

در پی درگذشت حبیب اله فرنیا ، مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران با انتشار پیام تسلیتی، رحلت این چهره فرهیخته فرهنگی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده: پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات ما در رسانه ملی معلم فرهیخته، حبیب الله فرنیا جاودانه ترین بذر حسرت را در دل ما کاشت و پرچم غم را در مزرعه احساسات ناب ما به اهتزاز درآورد تا یکبار دیگر به ما یادآور شود که پرنده رفتنی است، پرواز را بخاطر بسپار! فرنیای دوست داشتنی، رفیق توی دل ماندنی، در طرفهالعینی ما را جا گذاشت و تنها گذاشت! فرنیای متعهد که حتی یک لحظه از سنگر فرهنگ جدا نشد و تنها دغدغه اش، نقش آفرینی در کارخانه انسان سازی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگذشت حبیب الله فرنیا، پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات در رسانه ملی

درگذشت حبیب الله فرنیا، پرواز غم انگیز سیمرغ خاطرات در رسانه ملی