مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-01فرهنگي

بازیگر مشهور فیلم های وسترن 90 ساله شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ددلاین، کلینت ایستوود که 31 ماه می سال 1930 در سانفرانسیسکو متولد شد، دیروز 90 ساله شد.

تاد مک کارتی منتقد سینمایی به این مناسبت نوشت: - ، به نقل از ددلاین، کلینت ایستوود که 31 ماه می سال 1930 در سانفرانسیسکو متولد شد، دیروز 90 ساله شد.

تاد مک کارتی منتقد سینمایی به این مناسبت نوشت: با این همه خوشبختی که کلینت ایستوود در زندگی اش داشته؛ از ظاهر خوب گرفته تا استعداد درخشان- ماندگاری فوق العاده او تا امروز هم قابل توجه است.

یکشنبه 31 می او 90 ساله می شود، که به خودی خود یک نشانه استثنایی است و بیشتر ما از دیدن آن در هر جایی از زندگی هیجان زده می شویم و تبریک می گوییم، تولدت مبارک، کلینت!وی در ادامه می گوید: فراتر از رسیدن به این نقطه عطف از زندگی و اینکه قادر به ایستادن روی دو پا باشی، نعمت غیرمعمول در وجود این توانایی است که بتوانی کار هایی را که دوست داری انجام بدهی و هنوز هم آن ها به خوبی از پس انجام آن ها برآیی.

خیلی ها نمی توانند حتی چنین ادعایی داشته باشند؛ بنابراین باید در این لحظه، قدردانی خود را نثار کلینت کنیم و این لحظه دلپذیر را با او باشیم.

وی در ادامه به مروری بر زندگی و کار های ایستوود در مقایسه با دیگر چهره های سالخورده پرداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر مشهور فیلم های وسترن 90 ساله شد

بازیگر مشهور فیلم های وسترن 90 ساله شد