مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 05:002020-06-01اقتصادي

هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان


کارشناس ساختمان و مسکن اداره کل بهزیستی ایلام از هزینه 30میلیارد ریالی این اداره کل در طول سال گذشته برای مسکن مددجویان زیر پوشش خبر داد.

- ایسنا/ایلام کارشناس ساختمان و مسکن اداره کل بهزیستی ایلام از هزینه 30میلیارد ریالی این اداره کل در طول سال گذشته برای مسکن مددجویان زیر پوشش خبر داد.

جعفر جهانپور با اعلام این خبر، اظهار کرد: این میزان اعتبار برای کمک هزینه ساخت واحد مسکونی 222نفر از مددجویان و افراد دارای معلولیت زیر پوشش پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد مددجو، 188 نفر در مناطق روستایی و 34 نفر نیز در مناطق شهری سکونت دارند، تصریح کرد: میانگین این کمک بلاعوض پرداختی 100میلیون ریال بوده است.

کارشناس ساختمان و مسکن اداره کل بهزیستی ایلام، معافیت 1443 مورد انشعاب آب، فاضلاب، برق، گاز، صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری را از دیگر خدمات ارایه شده حوزه مسکن و ساختمان این اداره کل به مددجویان زیر پوشش در طول سال گذشته عنوان کرد و گفت: از این تعداد کمک بلاعوض پرداخت شده 15 مورد ویژه خانواده های دو معلول به بالا بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، وی به انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با بسیج سازندگی سپاه پاسداران استان جهت احداث 71واحد تخریب شده از سیل فروردین سال گذشته اشاره کرد و گفت: بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان

هزینه 30 میلیارد ریالی بهزیستی ایلام برای مسکن مددجویان