مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-01سياسي

پیام نیروی انتظامی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد


نیروی انتظامی همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.

- پیام نیروی انتظامی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد نیروی انتظامی همزمان با سی و یکمین سالگرد عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد پیامی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن پیام نیروی انتظامی به مناسبت سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی و قیام 15 خرداد آمده است: 14 خرداد ماه سال 1368 تداعی کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است؛ روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند.

رهبری ساده زیست و مردمی که به عنوان نه تنها یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و یک مجاهد خستگی ناپذیر، با ایمان و اعتقاد و آزادگی راه مبارزه با بی عدالتی و ظلم را هموار و حکومت ستم شاهی را ویران کرد؛ 14 خرداد ماه نه تنها یادآور سالروز ارتحال جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، بلکه یادآور قیام خونین 15 خرداد است که در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت.

با گذشت سی و یک سال از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر مبنای اسلام ناب محمدی بنیان نهادند، همواره در جهانی که ظلم و بی عدالتی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام نیروی انتظامی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد

پیام نیروی انتظامی در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد