مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:352020-06-01ورزشي

اعتراف باشگاه دورتموند: بایرن قهرمان خواهد شد


مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه با اختلاف 7 امتیازی این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین اعتراف کرد که این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

- مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند باتوجه با اختلاف 7 امتیازی این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین اعتراف کرد که این تیم جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از کیکر، بوروسیا دورتموند در هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا با نتیجه 6 بر یک پادربورن را در هم کوبید.

باوجود پیروزی پر گل دورتموند در این دیدار اختلاف 7 امتیازی این تیم با بایرن صدرنشین حفظ شد این درحالی است که تنها تا پایان بوندسلیگا 5 هفته دیگر باقی مانده است.

مایکل زورک، مدیر اجرایی دورتموند پرچم تسلیم را بالا برد و اعتراف کرد که با این شرایط بایرن جام قهرمانی را بالای سر خواهد بود.

او گفت: کاملا روشن است که بایرن مونیخ بازهم جام قهرمانی را بالای سرخواهد برد و به همین خاطر ما نیاز به یک هدف جدید داریم.

الان هدف اصلی این است که صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را نهایی کنیم.

در جایگاه دوم قرار داریم و می خواهیم که این جایگاه را حفظ کنیم.

زورک ادامه داد: متاسفانه در دیدار هفته گذشته برابر بایرن مونیخ یکی از بدترین بازی های خود را به نمایش گذاشتیم و به همین خاطر تن به شکست دادیم تا شانس برای رسیدن به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف باشگاه دورتموند: بایرن قهرمان خواهد شد

اعتراف باشگاه دورتموند: بایرن قهرمان خواهد شد