مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-01سياسي

ثبت 3 شرکت دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری در سال99


رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری از ثبت 3 شرکت جدید دانش بنیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر 15 شرکت دانش بنیان در استان فعالیت می کنند.

- مجتبی بنیادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از ثبت 3 شرکت جدید دانش بنیان تا پایان امسال خبر داد و گفت: تاکنون 15 شرکت دانش بنیان ثبت شده در استان داریم سه شرکت دیگر در حال ثبت شدن است که این تعداد به 18 شرکت خواهد رسید.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اختراعات ثبت شده در استان بیان کرد: تعداد اختراعات مورد تایید بنیاد نخبگان در استان 68 مورد بوده است.

وی با بیان اینکه 78 نفر در المپیادهای دانشجویی و دانش آموزی حائز رتبه شدند، افزود: 59 نفر در استان رتبه های دو رقمی در کنکور سراسری کسب کرده اند.

بنیادیان با اشاره به اینکه 43 نفر از این استان در جشنواره های معتبر داخلی و خارجی حائز رتبه شدند، عنوان کرد: 30 نفر از دانش آموختگان برتر دانشگاه های کشور بومی استان ما هستند.

رییس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 28 نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه های استان از جوایز تحصیلی بنیاد نخبگان بهره مند شده اند.

وی افزود: دانشجویان بومی استان که در سایر شهر های کشور تحصیل می کنند 193 نفر و یک نفر هم برگزیده آزمون جامع امتحانات پزشکی و حدود 515 نفر از زمان تاسیس تاک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 3 شرکت دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری در سال99

ثبت 3 شرکت دانش بنیان در چهارمحال و بختیاری در سال99