مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:302020-06-01سياسي

«اکو آو اسلام» با موضوع جایگاه امام خمینی(ره) به انگلیسی منتشر شد


مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی اقدام به انتشار 268 شماره نشریه «اکو آو اسلام» ویژه بزرگداشت مقام و جایگاه امام خمینی(ره) به زبان انگلیسی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اقدام به انتشار 268 شماره نشریه اکو آو اسلام ویژه بزرگداشت مقام و جایگاه حضرت امام خمینی(ره) مشتمل بر هشت مقاله به زبان انگلیسی کرده است.

این نشریه فرهنگی، تحلیلی ـ خبری حدود سی سال است که به قلم صاحب نظران حوزه های مختلف، با رویکردی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، پیوسته به چاپ رسیده و در بیش از 120 کشور جهان عرضه شده است.

سرمقاله به قلم مدیرمسئول نشریه به جایگاه و مقام حضرت امام خمینی(ره) در جهان به عنوان یک رهبر مذهبی کاریزماتیک اشاره می کند، همچنین در خصوص تاثیرپذیری کشورهای مسلمان منطقه از راه و مشی امام خمینی (ره) بحث می کند.

مقاله دوم به زندگینامه کامل امام خمینی(ره) از بدو تولد در سال 1281 تا زمان فوت ایشان در 14 خرداد 1368 می پردازد که به دوران کودکی و طلبگی ایشان و همچنین به مبارزات این رهبر بزرگ مذهبی با رژیم طاغوت پهلوی و تبعیدها و مبارزات اشاره کرده و در ادامه، این مقاله نگاهی دارد به دوران رهبری امام(ره) بعداز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در نهایت حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اکو آو اسلام» با موضوع جایگاه امام خمینی(ره) به انگلیسی منتشر شد

«اکو آو اسلام» با موضوع جایگاه امام خمینی(ره) به انگلیسی منتشر شد