مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:252020-06-01پزشكي

زنگ خطر موج دوم کرونا را جدی بگیریم/تاخت و تاز کرونا سوار بر بی توجهی مردم


خبرگزاری فارس استان کردستان/شیرین مرادی، مرگ هیچگاه تا این اندازه به ما نزدیک نبوده است ما در میانه یک داستان آخرالزمانی ایستاده ایم، ویروس مرگبار کرونا با سرعت بالا در حال شیوع است ویروسی که قدرت شیوع آن چندین برابر سایر ویروس ها است.

کروناویروس امروز جهان را درگیر خود کرده است، اما شلوغی کوچه پس کوچه های شهر حکایت از این دارد که مردم هنوز خطر را جدی نگرفته اند و یا دست کم از ماه ها رعایت خسته شده اند.

این ویروس کوچک در دنیا به چالشی بزرگ تبدیل شده است، چالشی که جمع شدن آن به راحتی ممکن نیست تلاش برای تولید داروی خاص مقابله با کووید 19 همچنان ادامه دارد اما بنا به گفته مسوولان نباید خیلی زود منتظر تولید آن بود.

در حالیکه آمار مبتلایان در کردستان روند صعودی دارد، مقامات بهداشتی خبر از پیک دوم کرونا در پاییز را هم می دهند و همین طور احتمال بروز آنفولانزا مصادف با خیز دوباره کرونا نیز مطرح است.

هشدارها جدی تر شده است و توجه جامعه کمتر، مردم انگار به بودن چنین مهمان خطرناک و ناخوانده ای عادت کرده اند.

خیابان ها شلوغ و شلوغ تر شده است، کرونا سوار بر بی توجهی های مردم در حال تاخت و تاز است، آمار مبتلایان به کرونا در سنندج هر روز بیشتر و بیشتر می شود جاده یک طرفه به سمت بحران بزرگ باریک و باریک تر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر موج دوم کرونا را جدی بگیریم/تاخت و تاز کرونا سوار بر بی توجهی مردم

زنگ خطر موج دوم کرونا را جدی بگیریم/تاخت و تاز کرونا سوار بر بی توجهی مردم