مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:202020-06-01سياسي

بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیا 15 هزار خانه برای مددجویان بهزیستی می سازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین امضای تفاهم نامه مشارکت ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، - رییس سازمان بهزیستی کشور از تفاهم با بنیاد مسکن و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء به منظور ساخت 15 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیین امضای تفاهم نامه مشارکت ساخت مسکن برای افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان بهزیستی کشور و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) امضا شد.

وحید قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی کشور در مراسم امضای این تفاهم نامه که سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حضور داشتند، گفت: از ابتدای تأسیس سازمان بهزیستی تا کنون 123 هزار واحد مسکونی برای واگذاری به مددجویان تحت پوشش این سازمان احداث شده است که تاکنون از این تعداد، 87 هزار واحد در دولت کنونی واگذار شده است.

وی افزود: بر این اساس سعی شده است که در سال های 98 و 99 شتاب بیشتری به این کار داده شود، به گونه ای که در 16 ماه اخیر، 21 هزار واحد مسکونی برای واگذاری به مدد جویان این سازمان احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیا 15 هزار خانه برای مددجویان بهزیستی می سازند

بنیاد مسکن و قرارگاه خاتم الانبیا 15 هزار خانه برای مددجویان بهزیستی می سازند