مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-01فناوري

عدم آنتن دهی شبکه موبایل در برخی روستاهای ایلام


در قرن جدید که قرن تکنولوژی و ارتباطات است مشکل آنتن دهی موبایل و عدم دسترسی به اینترنت یک مشکل اساسی خواهد بود که متاسفانه در برخی از روستاهای استان ایلام مشکلاتی در این زمینه وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، با پیشرفت ارتباطات و استفاه مدام مردم از اینترنت، فضای مجازی و شبکه های ارتباطی، کسب و کارهای اینترنتی بیش از پیش روند رو به فزونی خود را طی می کند که باید به این مسئله از ابعاد گوناگونی نگاه کرد.

عدم آنتن دهی و قطع ارتباطات شبکه ای، گوشه ای از بی توجهی مسوولان به موضوع فناوری و ارتباطات است، نسل های جدید ارتباطی در جهان پیچیده امروز در حال تغییر و تحولات و پیشرفت اند، اما مردمان برخی روستاهای ایلام از جمله روستای قبله بولی، همچنان از ابتدایی ترین زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی محروم هستند.

عدم آنتی دهی تلفن همراه هم از دیگر مشکلات روستا است که مردم را با دردسرهایی مواجه کرده، به گفته اهالی مشترک مورد نظر در این روستا اصلا در دسترس نیست.

روستای قبله بولی با جمعیت 300 نفر و حدود 50 خانوار در قرن 21 که دنیای ارتباطات و فضای مجازی است از نعمت داشتن تلفن ثابت و اینترنت بی بهره هستند.

گر چه شغل مردم این مناطق کشاورزی و دامپروری است اما استفاده از فضای مجازی و تلفن همراه حق مسلم ساکنان این منطقه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم آنتن دهی شبکه موبایل در برخی روستاهای ایلام

عدم آنتن دهی شبکه موبایل در برخی روستاهای ایلام