مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-01سياسي

چرا دعوا های صنفی و شخصی سینما پایانی ندارد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ابوالحسن داودی کارگردان سینما، درباره چرایی دعوا های صنفی و شخصی و نبود مرجع قدرتمندی که همه از آن تبعیت کنند، - ، ابوالحسن داودی کارگردان سینما، درباره چرایی دعوا های صنفی و شخصی و نبود مرجع قدرتمندی که همه از آن تبعیت کنند، گفت: تحلیل های مختلفی برای راهکار های حل این مسئله انجام شده و البته تاکنون اتفاق خاص و تعیین کننده ای نیفتاده است، اما به نظر من نبود قدرتی دلسوز و پیگیر در عرصه مدیریت کلان فرهنگی مشکل اصلی است.

براساس تجربه شخصی ام در سه دهه فعالیت صنفی، به جِد بر این باور هستم که زمینه و ریشه این نوع برخورد ها قبل از هر دلیل دیگر به این ربط پیدا می کند که در میان صاحبان قدرت سیاسی، دولتی و مدیران صنفی هم هر کسی قصد دارد با نگاه و تحلیل شخصی کارهایش را پیش ببرد.

او افزود: به نظر من اینکه چرا صنف تاکنون موفق نشده قواعد اصلی و سازمانی اش را با شکل فراگیر قانونی و قاعده مند پیش ببرد، قبل از هر عامل دیگر به علت نبود متولی و یا متولیان دلسوز با نگاه فرهنگی کلان و درازمدت و رفتار و عملکردی پدرانه است.

این فرد یا افراد باید زاویه دید سیاسی، عقیدتی و ایدئولوژیک نداشته باشند و مقتدر عمل کنند تا همه اهالی سینما خود را در منافع صنفی این تصمیم گیری ها سهیم بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دعوا های صنفی و شخصی سینما پایانی ندارد؟

چرا دعوا های صنفی و شخصی سینما پایانی ندارد؟